KOHO HLEDAJÍ A PO ČEM TOUŽÍ DNEŠNÍ NEZADANÍ?
Hledají nezadaní v Náhodě vážné seznámení?
Rádi bychom, aby právě touha po vážném seznámení byla tou hlavní motivací, k vyhledání partnerů v naší seznamce Náhoda. Spolupráce s klienty, kteří se vážně chtějí seznámit, je tím, čemu se věnujeme především. Najít skutečný vztah se už s Náhodou podařilo několika stovkám klientů. Mezi nimi i pár těch, kteří na vážné seznámení se ženou či s mužem a život ve dvou už příliš nevěřili. Ale byli odhodlaní a nakonec to dokázali.Co skutečně chtějí klienti, kteří se rozhodli seznámit se s Náhodou?
Na to nám v rámci našeho průzkumu v roce 2012 odpovědělo 1600 klientů a v roce 2015 dokonce 5500 klientů. Děkujeme a velice nás těší, že u nás klienti kromě jiného hledají především opravdovou lásku, skutečný vztah a vážné seznámení.VÝSLEDKY PRŮZKUMU
Jaký je typický klient Náhody?
aktivní, středně a dobře finančně situovaný VŠ či SŠ
nezadaný, hledající skutečného partnera a vážný vztah
žijící především v Praze a velkých městech a jejich okolí
věkové kategorie
▪ 25 až 45 – nezadaní - od vztahu očekávají rodinu a děti
▪ 45 až 65 – nezadaní - děti již nechtějí, ale chtějí aktivní vztah
Práce
nejčastější profesí je manager 13 %, podnikatel 15 % a kancelářské práce 18 %
postoj k práci | ženy | muži |
nejdřív práce, potom zábava | 32% | 38% |
jsou důležitější věci na světě | 31% | 27% |
je zdrojem financí | 22% | 22% |
je to můj život | 5% | 5% |
Životní postoje
oddanost | ženy | muži |
vzájemná podpora je důležitá | 81% | 66% |
jsem tady pro tebe | 6% | 25% |
partnerství je vztah 2 individualit | 12% | 8% |
zodpovědnost | ženy | muži |
společná tíha se lépe nese | 67% | 58% |
stáváš se zodpovědným za toho, koho k sobě připoutáš | 16% | 29% |
každý zodpovídá jen sám za sebe | 12% | 8% |
Věrnost a sex
věrnost | ženy | muži |
bokovka vztah většinou naruší | 70% | 69% |
i mistr tesař se někdy utne | 12% | 8% |
co oči nevidí, to srdce nebolí | 7% | 5% |
svoboda je nade vše | 2% | 3% |
sex | ženy | muži |
sex je kořením vztahu | 47% | 47% |
bez dobrého sexu není dobrý vztah | 46% | 42% |
čím více, tím lépe | 2% | 4% |
není důležitý | 2% | 5% |
Jakého partnera hledám?
důležité charakteristiky - klienti zadávali i více možností | ženy | muži |
aktivního | 76% | 58% |
společenského | 70% | 61% |
dobrodružnou povahu | 29% | 37% |
rodinný typ | 59% | 53% |
domácí typ | 7% | 21% |
Muži – se chtějí se svou partnerkou bavit a aktivně žít. Je pro ně rovněž důležité, aby žena měla jako jednu ze svých priorit rodinu.
10 nejdůležitějších motivů seznámení
(klienti zadávali i více možností) | ženy | muži |
vážné seznámení | 71% | 81% |
láska | 62% | 68% |
společný život | 52% | 60% |
společný volný čas | 56% | 42% |
cestování | 46% | 31% |
pobyt v přírodě | 39% | 35% |
kultura | 36% | 24% |
sport | 30% | 29% |
vlastní děti | 16% | 24% |
sex/flirt | 7% | 21% |
Jen sex a flirt (a nic jiného) jako důvod seznámení zvolil pouze 1 muž a 1 žena.
IDEÁLNÍ PARTNER NAŠICH NEZADANÝCH
Po čem ženy touží?
▪ smysl pro humor
▪ pleš ani menší bříško nevadí, obezita ano
▪ chtějí vyšší muže, než jsou samy a je to pro ně zásadní
▪ přiměřené ekonomické zázemí (nemusí být vyloženě bohatý)
▪ peníze a moc přidávají na sex-appealu – ženy jim více odpouštějí
▪ charismatický gentleman, jehož mohu obdivovat
▪ aktivní optimista se sportovním duchem
▪ selský rozum nebo i chytrost
▪ vyřešená vztahová minulost (především psychicky)
▪ chemie
▪ raději nekuřáka
▪ VŠ ženy vyžadují VŠ vzdělaného muže nebo SŠ – majitele firmy
Po čem muži touží?
▪ přitažlivost
▪ ženskost
▪ chemie
▪ pozitivní přístup k životu
▪ aktivní ženu se smyslem pro rodinu
▪ abych ji mohl obejmout – drobnější než já, ale výška nerozhoduje
▪ hledají opravdovou partnerku nikoliv ozdobu či pomoc v domácnosti
▪ aby se na ni dalo koukat, ale nemusí být kráska (ne Barbie)
▪ nechtějí dominantní ženu
▪ štíhlost, nikoliv hubenost
▪ VŠ muži nutně nevyžadují VŠ vzdělanou partnerku
Po čem touží nezadaní?
tradiční hodnoty partnerského vztahu jednoznačně nevymřely!
nezadaní chtějí skutečného partnera, který je aktivní a se kterým funguje chemie. A navíc:
▪ muži hledají ženskost, přitažlivost a toho, kdo vytvoří domov pro jeho rodinu, zároveň touží se stát galantními ochránci svých žen
▪ ženy touží po vyšším charismatickém gentlemanovi se smyslem pro humor, o kterého by se mohly v životě opřít
▪ muži i ženy berou svůj budoucí život vážně a tak i v dnešní době upřednostňují při hledání svého partnera osobní kontakt s konzultantem a možným partnerem před internetovou seznamkou
představy nezadaných a nalezení skutečného partnera jsou dvě rozdílné skutečnosti – osobní konzultace s klientypostupně spojují tyto dvě věci v jednu
nejlepší cesta k nalezení partnera vede přes osobní spokojenost nezadaných
ČÍM SE NÁHODA ZABÝVÁ
I. seznámení
on-line
▪ test osobnosti vytvořený Náhodě na míru
▪ ověřujeme profily – (klient si může určit stupeň viditelnosti svého profilu)
na akcích
▪ akce pro nezadané (bowling, degustace vína, minigolf, rychlé rande)
VIP servis
▪ VIP členství
▪ individuální vyhledávání (agentura po analýze vytipuje partnery a osloví je)
▪ skrytá identita (vedení profilo zcela mimo databázi pro náročné)
vše o seznamování
II. příprava na vztah
analýza
▪ minulé zkušenosti a jak nezadaného ovlivňují
▪ rodinné souvislosti
▪ očekávání od nového vztahu a partnera
▪ je připraven na nový vztah či je třeba s něčím pracovat?
koučink
psychologická poradna
styling
právní poradenství a mediace
vše o přípravě na vztah